niedziela, 1 marca 2015

Retro love

Pierwszą sesję z Pauliną wykonywałyśmy we wrześniu i od razu się w niej zakochałam. Pozuje z niesamowitą lekkością i ma twarz jak milion dolców. :) Stworzona do stania przed obiektywem!
Oczywiście obiecywałyśmy sobie kolejną sesję i w końcu doszła do skutku. Stylizacja sesji jest w całości pomysłem Pauliny i jej chłopaka Arka. Miejsce wybrałam dość spontanicznie, bo mieliśmy mało czasu na zdjęcia, więc to było pierwsze co przyszło mi do głowy. Myślę, że bardzo dobrze wpasowało się to w klimat.
Zapraszam Was do oglądania i komentowania!













































Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o wystawie moich zdjęć, na której oczywiście będzie można zobaczyć Paulinę.
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/910190689011220

W razie pytań: http://ask.fm/AleksandraLewczynska

12 komentarzy:

  1. Świetna sesja, bardzo fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam zapowiedź, to czułam, że to będzie cudowna sesja :D Mega klimat! Świetna para i piękne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem oczarowana, każde zdjęcie jest hipnotyzujące <3
    Agnes z Czekając na natchnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się bardziej w kolorze, niż w b & w :)
    bardzo ładne:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się na nich napatrzeć, tak cudownie razem wyglądają :3

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna modelka! Idealnie pasuje do sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam już na fejsbuku, ale... wielki plus za Pińsko <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lula, jak zwykle super! Mega mi się podoba <3
    Bardzo ładna para :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowity klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdro miejscówki! super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super te zdjęcia! Meega! <3

    OdpowiedzUsuń